Teoria jest dość prosta. Spotykasz kobietę/mężczyznę, jeśli się sobie spodobacie umawiacie się na spotkanie, potem idziecie na kolejne, czasem na jeszcze kolejne i żyli długo i szczęśliwie.

Zawsze jednak w którymś punkcie każdej historii musi dojść do pewnych komplikacji.

Ten blog traktuje właśnie o takich komplikacjach. Nie odnajdziecie tutaj sposobu na to by poderwać dziewczynę/chłopaka, ani tego co zrobić żeby być królem parkietu. Właściwie nie dowiecie się tutaj niczego pożytecznego.


sobota, 13 lutego 2010

Prawda objawiona

Wczoraj jechałem pociągiem. Było już strasznie późno i prawie zasypiałem na stojąco.
Wsiadłem do przedziału zajętego przez jedną dziewczynę - mój plan był następujący: wejść, spać, pooglądać coś na kompie, potłumaczyć kilka rzeczy na kompie, spać.

Usiadłem i spojrzałem na nią, wyglądała na zmęczoną. Nie miałem swojej świetnej marynarki, ani nawet koszuli. Nie prowadziłem udawanych biznescalli przez telefon. Ot tak, siedziałem sobie w niewyprasowanej bluzie i zużytych jeansach. Nie myślałem o magicznych sztuczkach, tekstach i wszystkich innych pierdołach, nie myślałem nawet o tym żeby ją zagadać.
Zobaczyłem, że jest zmęczona i po prostu odparłem:

- Ciężki tydzień?

Przegadaliśmy całą drogę. Świetnie się śmiała, w dodatku z moich dowcipów!
Umówiliśmy się na spotkanie we Wrocławiu.
I nawet to, że ma 180cm wzrostu przestaje mi przeszkadzać.

Czasem wydaje mi się, że te wszystkie porady można sobie wcisnąć w tyłek.

4 komentarze:

  1. Ja też myślę, że je można o kant dupy roztrzaskać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przesadzałbym, z poradami jest jak z oprogramowaniem - na jednym kompie pójdzie dobrze, na innym słabo, na trzecim wcale;

    a nawet jeśli pójdzie - po 5 minutach może się okazać, że w tej konkretnej sytuacji jest niewystarczające

    Tobie się trafiło vice versa - nawet nie odpaliłeś programu, a dostałeś fajny rezultat
    (kompatybilność hardware'u? ;> zobaczymy)

    OdpowiedzUsuń
  3. na dobrym hardwarze wszystko pójdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. plus - za odwagę zagadania do zmęczonej tygodniem kobiety;):)

    OdpowiedzUsuń