Teoria jest dość prosta. Spotykasz kobietę/mężczyznę, jeśli się sobie spodobacie umawiacie się na spotkanie, potem idziecie na kolejne, czasem na jeszcze kolejne i żyli długo i szczęśliwie.

Zawsze jednak w którymś punkcie każdej historii musi dojść do pewnych komplikacji.

Ten blog traktuje właśnie o takich komplikacjach. Nie odnajdziecie tutaj sposobu na to by poderwać dziewczynę/chłopaka, ani tego co zrobić żeby być królem parkietu. Właściwie nie dowiecie się tutaj niczego pożytecznego.


sobota, 15 maja 2010

O dziewczynach, które chcą cię spławić

Są takie dziewczyny, które chodzą do klubu się pobawić - uwierzcie, nie chcą tam poznać wymarzonej wersji żadnego z nas. Jednak żeby pozbyć się facetów stosują różne sztuczki, na jedną z nich natknąłem się dziś.

Mój przyjaciel wykonał skok na granat w czasie tańców (wcześniej wydaje mi się, że dziewczyny zagadywały do mnie, ale jednak teoria bezszumnego terenu zawsze działa - nic nie słyszałem więc tylko uśmiechałem się i kiwałem głową).

Trzeba było zadziałać, przypadkiem więc stanąłem koło atrakcyjnych dziewczyn przy barze i ku mojemu zdumieniu zaczęły mówić po angielsku.
Nie wiedziały, że dwa lata mieszkałem w anglii i mówiłem ze zdecydowanie lepszą płynnością niż one. Kiedy zapytałem po angielsku skąd są i nastąpiła cisza odpowiedziałem po polsku:

- Dlaczego udajecie, że nie jesteście z Polski?
- Skąd wiesz?
- Znacie barmana, a żaden barman w Polsce nie zna ludzi z zagranicy (to założenie okazało się słuszne w tym przypadku)

Zaczęliśmy już rozmawiać po Polsku, ale problemem dla dziewczyn stał się wiek.
Miały otóż 25 lat i uważały, że wszystko wiedzą o życiu.

Starałem się im wytłumaczyć, że są jeszcze młode i "the world is not enough", ale nie uwierzyły. Mogły nie uwierzyć mnie, ale Sha rukh khanowi to już grzech.

Jeśli kobiety pytają cię o wiek, to znaczy, że mają co najmniej 25 lat, chyba że wyglądasz na siedemnastolatka - wtedy lepiej zapuścić włosy na klacie.

5 komentarzy:

  1. 25 lat? Gówniarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. spławianie na obcy język to bardzo znana technika, acz moim zdaniem żal.pl i żenua

    OdpowiedzUsuń
  3. I nie ma to jak dziewczyny wybierają język, którego nie znają :) Moje koleżanki spławiają facetów językiem włoskim.
    Po pierwsze znają go bardzo dobrze, bo mieszkały we Włoszech,
    a po drugie i tak jest małe prawdopodobieństwo, że ktoś będzie znał ten język lepiej od Ciebie :D

    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Umyty Słoń17 maja 2010 20:16

    he, he

    I've yet to hear a Polish person profficient enough to fool me with English.

    skromnie stwierdzam

    OdpowiedzUsuń
  5. jednej teorii muszę tu zaprzeczyć. zdarzają się też pytania 22,5* letnich kobiet o wiek faceta;] zwłaszcza jak wiedzą, że ten który je podrywa ma dopiero 19;) i o zgrozo one chcą to usłyszeć osobiście...
    ach....
    jedno wiem na pewno: Caipirinha zabija;]

    *wiek specjalnie zaniżony do połówek może potwierdzać jednak inną, równie interesującą teorię nt. moralności kobiet vs. moralności mężczyzn, o której może kiedyś napiszesz;]

    OdpowiedzUsuń