Teoria jest dość prosta. Spotykasz kobietę/mężczyznę, jeśli się sobie spodobacie umawiacie się na spotkanie, potem idziecie na kolejne, czasem na jeszcze kolejne i żyli długo i szczęśliwie.

Zawsze jednak w którymś punkcie każdej historii musi dojść do pewnych komplikacji.

Ten blog traktuje właśnie o takich komplikacjach. Nie odnajdziecie tutaj sposobu na to by poderwać dziewczynę/chłopaka, ani tego co zrobić żeby być królem parkietu. Właściwie nie dowiecie się tutaj niczego pożytecznego.


środa, 7 kwietnia 2010

Teoria Cienia

Teoria Cienia często jest mylona z teorią dużej baby. Wszystko przez stary dowcip:

- Dlaczego duże kobiety są lepsze?
- Bo w zimie grzeją a w lecie dają cień

Nie o tej jednak teorii Cienia chciałem pisać.
Otóż kobieta jest jak cień, kiedy
ją gonisz to ucieka, a kiedy ty uciekasz to ona cię goni.

Kiedy byłem zainteresowany jakąś kobietą to ciągle kręciłem się dookoła niej, aż w końcu postanawiałem dać sobie spokój. Wtedy nagle okazywało się, że to ona zaczyna do mnie pisać, wydzwaniać i przychodzić (mimo iż wcześniej dawała mi sygnały typu - stary, raczej nic z tego)

Pytanie z czego ten niewłaściwy timing wynika. Ja nadal uważam, że kobiety zdecydowanie za późno wpadają na to, że właściwie to niewielu porządnych facetów na tym świecie się znajduje i postępuje zgodnie z teorią poprzeczki.

Trzeba pamiętać tylko o jednym - Twój Cień nigdy nie może być większy od Ciebie, za to potrafi znikać kiedy gaśnie światło.

3 komentarze:

  1. Ale Krzyś, to nie tylko kobiety zachowują się jak cienie...
    Z mężczyznami jest identycznie, też jak się za nimi biega, to zaczynają uciekać, a jak się im próbuje uciec, to uparcie Cię gonią.
    To działa w dwie strony.
    I wcale tego nie lubię...

    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdą jest! Żądam rozszerzenia teorii Cienia na obie (lub też nawet wszystkie :]) płcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. cóż, najpierw wychodzi się od teorii szczegółowych, potem się uogólnia

    jeśli odwiedzają tę stronkę homoseksualiści proszę ich o ustosunkowanie się ;)

    OdpowiedzUsuń